czwartek, 1 października 2015

W GÓRACH

Cześć wam !
Dziś miałam przygotować nowe zdjęcia niestety byłam tak zmęczona że zasnełam ;(
Ten rok jest zdecydowanie najcięższym w moim życiu  , cóż trzeba jakoś przetrwać ;)
Planując sylwestra , przypomniałam sobie że mam jeszcze jedną sesję nie wykorzystaną z wyjazdu do Zakopanego .
Jest to stylizacja zdecydowanie na podróż w góry , tylko niestety bardziej letnia niż jesienna ;/
Połączyłam buty sportowe z zwykłymi szortami a do tego żeby nie było tak zwyczajnie dodałam miętową bluzę z koronką na plecach !
Uwielbiam tą sesje , nie ze względu na strój czy zdjęcia ale ze względu na klimat tych zdjęć . Uwielbiam to miejsce !
A teraz lecę do nauki ;) miłego wieczoru!:)








 
Szorty: PEPCO;
Bluza: SINSAY;
Buty: SELLYO.PL;

1 komentarz:

  1. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :) Ja z rodzicami w tym roku wybieram się do Krynicy Zdrój. Noclegi mamy zarezerwowane już od dawna ale nie wiadomo czy możemy spodziewać się śniegu. Mam nadzieję, że będzie super!

    OdpowiedzUsuń