sobota, 17 października 2015

MÓJ CODZIENNY MAKIJAŻ

Cześć ;)
Dziś mam dla was inny post niż do tej pory . Pokaże wam kosmetyki których używam na codzień .


Na początek nakładam korektor pod oczy i na wszystkie niedoskonałości twarzy . Używam korektora marki PASE , jestem z niego bardzo zadowolona;)




Później nakładam podkład. Używam podkładu MAX FACTORw musie o odcieniu naturalnym. Jestem z niego bardzo zadowolona , buzia nie świeci się tak po nim oraz jest bardzo delikatny .
Kupiłam go na ezebra za około 15 zł .





Na podkład nakładam puder (choć nie zawsze) marki PASE. Jest on również bardzo dobry , długo się utrzymuje oraz ładnie rozprowadza się po buźce . Kosztuje on w drogerii około 15-20zł .



Na powieki nakładam pierw bazę pod cienie a później cień w kolorze skóry , lekko błyszczący. Na ezebra kupiłam całą paletkę z 4 odcieniami cieni , elinerem oraz bazą pod cienie , jest ona z firmy NYC i są idealne , wgl się nie kruszą a kosztowały coś koło 5 zł!




Po nałożeniu cieniu tuszuję rzęsy. Ostatnio trafiłam na promocję na ezebra tuszu z BOURJOIS który kosztował 15 zł , a jest naprawdę idealny , nie kruszy się i jest wydajny .


 
Do brwi używam żelu firmy Delia , który kosztował około 8 zł . Jest naprawdę fajny , brwi wyglądają naturalnie a są ładnie ułożone oraz nie ma na nich pozostałości pudru ;)




Na policzki nakładam róż bądź bronzer , to zależy od pory roku ;) Bronzer z firmy NYC sprawdza się bardzo dobrze ;)









A na sam koniec maluję usta pomadką , koloru pudrowy róż która wygląda bardzo naturalnie







A więc to już koniec na dziś ;) życzę każdemu udanego weekendu , do zobaczenia !:D

1 komentarz: