poniedziałek, 17 sierpnia 2015

SPORTOWO

Cześć wam!
Dziś mam dla was stylizacje troszkę sportową . Szare leginsy połączyłam z zwykłym białym t-shirtem plus buty typu new balance . Uwielbiam takie stylizacje , zwłaszcza do szkoły , gdzie potrzebuje luzu i wygody żeby wysiedzieć kilka godzin.
Na szczęście pogoda pozwoliła zrobić mi takie zdjęcia . Przez tą pogodę brakowało mi zwiewnych strojów do zdjęć , ale teraz na szczęście można wyjść zrobić inną stylizację .
Planuję jakoś w czasie najbliższym zrobić dla was stylizację weselną , ostatnio zakupiłam takie stroje ze względu na zapowiadające się wesele w najbliższym czasie ;) Niestety ta sesja będzie mnie wymagała troszkę więcej czasu , dlatego ją narazie odwlekam .
A teraz już lecę , do zobaczenia ! CZEŚĆ!:)








 Bluzka: SINSAY;
Leginsy: PEPCO;
Buty: SELLYO.PL

3 komentarze: