środa, 12 sierpnia 2015

BAŃKI MYDLANE

Cześć !:)
U nas pogoda jak w tropikach ;o Nic cały dzień się nie zrobi bo pogoda nie daje , na zdjęcia też musiałam  iść po 19 , ponieważ wcześniej to bym spłynęła .
Dziś mam dla was sesje która zdecydowanie jest moją ulubioną. Założyłam białą zwykła koszulkę do tego rozkloszowaną spódnicę w kwiaty plus różowe trampki . Strój skojarzył mi się z dzieciństwem , dlatego wzięłam bańki mydlane dla klimatu ;) 
Trampki które mam na sobie są moimi faworytami teraz ! Jak zamawiałam to nie do końca byłam przekonana , ale gdy otworzyłam paczkę byłam pozytywnie zaskoczona , róż połączony  białą koronką wygląda cudownie i słodko !
Teraz już kończę , idę gdzieś na dwór , w końcu można żyć! Miłego wieczoru, do zobaczenia;*
















Bluzka: PEPCO;
Spódnica: H&M
Buty: LABOTTI.PL

1 komentarz: