niedziela, 5 lipca 2015

ZAKOPANE

Witam was !
Ja już po wakacjach , odwiedziliśmy w tym roku najpiękniejsze miejsce jakie kolwiek widziałam ! Nasze polskie tatry i Zakopane ;) czułam się tam jak w domu i nie chciałam wracać, ale niestety wszystko co dobre szybko sie kończy;(
Wy też uwielbiacie nasze Polskie tatry?;)


Mam dla was kilka stylówek , wygodnych prostych , idealnie nadają się w góry!

 
Bluza: ADIDAS
T-shirt:PEPCO
Shorty:PEPCO
Buty:SELLYO.PL


Bluzka: SINSAY
Leginsy:PEPCO
Buty:PEPCO


Leginsy:PEPCO
Bluza: SINSAY







Leginsy: NO NAME
Bluza: SINSAY

1 komentarz:

  1. Pochwalę wszystkie trzy stylizacje bo..masz zasadniczo dobrze dobrane obuwie do włóczęgi po Górach. Druga stylizacja przeszła także, bo widzę, że zdjęcia zrobione są koło jakiegoś pensjonatu, zatem legginsy i balerinki są jak najbardziej ok. Tylko miałam małe rozczarowanie-czemu tylko jeden post o Tatrach? ;-(

    OdpowiedzUsuń