sobota, 18 lipca 2015

KROPECZKI

Cześć ! 
Jak tam wasz weekend ? U mnie strasznie gorąco , ciężko wytrzymać . Wczoraj po południem pojechaliśmy nad wode , zrobiłam dzisiejsze fotki , oczywiście milion fotek mi się nie podobało ,a dziś wstałam i odrazu wzięłam się za pisanie posta , bo zdecydowanie za rzadko tu bywam !
Dziś mam luźne letnie połączenie , szorty o malinkowym kolorku w białe kropeczki , są idealne i bardzo wygodne ! Oraz bluzke bardzo zwiewną , delikatną , super na takie upały się sprawdza ;)
A teraz kończę i przechodzę do zdjęć . 
A wam życze miłego i spokojnego weekendu ;*









Bluka: NO NAME;
Szorty: NO NAME;
Sandałki: BIEDRONKA;

4 komentarze:

  1. sandaki fajne,nie spodziewalabym sie,ze sa z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam jak je zobaczyłam w biedronce , jeszcze to jak fajnie są wykonane , to już wgl mnie zaskoczyło ;D

      Usuń