czwartek, 12 listopada 2015

PASTELOVE

Cześć wam !
Dziś wracając ze szkoły tak rozmyślałam co ja do tego posta napiszę , i tak oto wymyśliłam .
Po pierwsze chcę wam podziękować , za każdy miły komentarz za każde wejście na mojego bloga <3 Naprawdę jest to dla mnie bardzo ważne, choć nie jest to ilość nie wiadomo jak zaskakująca to ja widzę że z dnia na dzień pojawia się tu coraz więcej osób , a nie wyobrażacie sobie jaka dla mnie to jest motywacja do działania ! Aż się chce to robić ! DZIĘKUJE :*
A teraz druga rzecz , dla mnie równie ważna. W Końcu postanowiłam zacząć o siebie dbać. Ostatnio szukając sukienki na studniówkę zwątpiłam gdy w prawie żadną bym się nie zmieściła ;o Tak więc  dziewczyny jeśli macie jakieś fajne diety , wypróbowane ćwiczenia ( oczywiście jakieś domowe) to proszę was o przekazanie mi tego ,naprawdę bardzo byście mi pomogły <3
A teraz już kończę , do zobaczenia ;)




















Buty: LABOTTI.PL
Spodnie: CROPP
Kurtka: H&M
Czapka&Szalik:SINSAY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz